dimecres, 29 d’octubre del 2008

Ja n'he tornat, de Manresa!

Qui m’havia de dir que el I Obert dels Països Catalans d’Scrabble en Català seria una experiència inoblidable per a mi. No el vaig guanyar el torneig, no, ca! He de menjar moltes sopes i fotre-li de valent al Colacao, i tot i així ho veig magre. Però vet aquí que els capricis de l’atzar van preparar-me el tauler de forma que jo hi pogués encabir un DECLAMIN de 158 punts. Os pedrer!
A banda de l’apunt egocèntric, es van confirmar les meves sensacions de les grans cites. Una participació alta, de qualitat, potser no tanta com jo esperava, bon rotllo, una organització excel•lent i moltes ganes de fer molts scrabbles. I per no estendre’m més, us adreço a cròniques ja fetes perquè us en feu cinc cèntims:
Avui
El Prat de l’Scrabble (amb fotos i tot!)
Club Scrabble Manresa